מתקפה מצוייצת • גלאון נגד מרגלית: "טינופת, אגיש נגדך תלונה!"

דוד לזר 2 Comment on מתקפה מצוייצת • גלאון נגד מרגלית: "טינופת, אגיש נגדך תלונה!"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

זירת הטוויטר בערה אמש (ראשון) לאחר שהעיתונאי הבכיר דן מרגלית תקף באופן בוטה את ח"כ ויו"ר מרצ זהבה גלאון, שעות ספורות לאחר הפיגוע הרצחני בתחנה המרכזית בבאר שבע שבו נרצח חייל צה"ל ונפצעו שוטרים נוספים.

מרגלית כתב: "שלושה מהפצועים שוטרינו, נו וזהבל׳ה גלאונל׳ה שלנו סבורה שידם קלה על ההדק? אולי תבוא לבית החולים להסביר זאת לפצועים מטעם מרצ שלה?".

ח"כ גלאון לא נשארה חייבת, ושיגרה את כל מלאי הנשק שברשותה לעברו של מרגלית: "דן מרגלית, חתיכת טינופת שכמותך. איך אתה לא מתבייש לרקוד ככה על הדם? השוטרים שנפצעו בפיגוע בבאר שבע וניטרלו את המחבלים הם גיבורים שראויים לכל שבח. מה שבטוח לא מגיע להם זה שתשתמש בהקרבה ובסבל שלהם כדי להפיץ שנאה ולהסית כאחרון הטוקבקיסטים. אני מניחה רגע בצד את השוביניזם הדוחה שלך ("זהבל'ה גלאונל'ה") שלצערי הוא ממש לא חדש. תבין משהו מר מרגלית: כשאתה מעז לכתוב שהפצועים הם "מטעם מרצ" המסר שלך הוא שצריך להתייחס לתומכי מרצ כאל מחבלים. דמם בראשך".

דן מרגלית טויטר

גלאון הוסיפה כי "אני מגנה בחריפות את הפיגוע בבאר שבע. זהו מעשה טרור נפשע ואני מקווה שהדין ימוצה עם האחראים לו. אני שולחת איחולי החלמה לפצועים ובפרט לשוטרים. וכשירגע פה המצב ולשוטרים שעל הגב שלהם אתה רוכב יהיה קצת יותר זמן וקשב, אני גם אלך לתחנת המשטרה הקרובה לביתי ואגיש נגדך תלונה על הסתה לאלימות".

בתגובה להתקפה השיב העיתונאי הבכיר וכתב כי: "זהבה גלאון כתבה עליי בלשון של ביוב, אבל זה לא יעזור לה, השאלה שהצגתי לה עומדת בעינה: האם את עדיין סבורה שיד לוחמינו קלה על ההדק? כן או לא?", צייץ מרגלית והוסיף, "אילו מישהו מהליכוד היה כותב בלשון ביוב כזהבה גלאון על מי שמבוגר ממנה בשנות דור התקשורת לא היתה עוברת לסדר היום, אבל לזהבה סולחים".

בהמשך ניסה מרגלית להסביר את דבריו: "גלאון מייחסת לי דבר נורא שתומכי מרצ מחבלים. חס וחלילה, חס וחלילה, כל מה שאמרתי הוא שתסביר לפצועים למה מרצ סבורה שיד לוחמינו קלה על ההדק".

עוד כתב מרגלית כי "לא הייתי צריך להתחכם באזכור שמה של זהבה גלאון, ואיני מגיב על לשון הביוב שלה כלפיי, אבל העיקר: האם היא סבורה שיד לוחמינו במחבלים קלה על ההדק?".



2 תגובות

מיין תגובות